Garancija

Reklamacije in servis

Za izdelke, kupljene v naši trgovini, velja običajna garancija proizvajalca z zakonsko predpisano garancijsko dobo v dolžini dveh let. V kolikor napravi ne bi bil priložen originalen EU garancijski list, vaš račun velja kot garancijsko potrdilo.

Garancijska popravila je mogoče opraviti bodisi neposredno v servisnih ustanovah proizvajalcev ali preko nas.

Ker mi z naše strani vsa popravila posredujemo posameznim servisnim mestom, bo za vas popravilo bistveno hitreje opravljeno, če napravo sami pošljete ali osebno dostavite direktino na servisno mesto posameznega proizvajalca.

V kolikor bi imeli kakršna koli vprašanja v zvezi s potekom vašega garancijskega primera, se lahko vedno obrnete na servisno mesto posameznega proizvajalca ali kontaktirate naš.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico da v štirinajstih dneh od prevzema blaga podjetju MIDINET IT s.r.o. sporoči da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom pogodbe, je strošek neposrednega vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v štirinasjstih (14) dneh o nakupa.

Odstop od pogodbe se vrši z odpošiljanem blaga na naslov MIDINET IT s.r.o., Nemocnicna 16, 990 01 Velky Krtis, Slovenská republika z dopisom na kontaktni email info@mobilego.si, blago pa vrniti v 14 dneh po poslanem obvestilu o nakupa. Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejemu brez predhodnega pisnega obvestila, se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, kompletni, nepoškodovani in v originalni embalaži, drugače se kupnina ne vrne. Priložena mora biti kopija računa. Ponudnik vrne celotno kupnino po računu najkasneje v roku 14-ih dni od odstopa od pogodbe.